Op dit moment zijn wij allemaal de dupe geworden door het Corona virus. Dit heeft invloed op iedereen. Het is belangrijk om goed voor jezelf en voor elkaar te zorgen.

Aangezien wij allemaal in hetzelfde schuitje zitten en wij allemaal afhankelijk zijn van elkaar hopen wij op een duurzame relatie. Sommige van jullie zijn al jaren lid, andere pas sinds kort maar jullie worden zeer gewaardeerd. Jullie zorgen ervoor dat wij kunnen bestaan.

We krijgen veel vragen over het stopzetten en/of tijdelijk bevriezen van het abonnement en het terugbetalen van de maandelijkse contributie

Hieronder een overzicht van de vragen die wij hebben gekregen:

V: Zijn jullie open?

A: Nee, voorlopig dicht tot 6 april 2020.

V: Hoe lang blijft SCWF gesloten?

A: Tot 6 april, we volgen de richtlijnen van RIVM. Uiteraard houden we jullie daarover op de hoogte.

V: Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?

A: Als SCWF lid krijg je alle ondersteuning die je nodig hebt, zowel binnen als buiten de sportschool. Wat je doel ook is, wij bieden je de tools om dat te bereiken. We geven via het systeem een dagelijke training.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de Covid-19?

A: Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de  box?

A: We lenen onze materialen uit en geven geven jullie thuisworkouts. We kijken naar een passende compensatie voor onze leden en zullen je hier uiterlijk in de eerste week van april verder over informeren.

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl SCWF gesloten is?

A: We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen je hierover zo snel mogelijk informeren, uiterlijk in de eerste week van april.

V: Kan SCWF mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?

A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. We zijn aan het onderzoeken welke verschillende vormen van compensatie wij aan de leden kunnen aanbieden. We zullen je hierover zo snel mogelijk informeren, uiterlijk in de eerste week van april.

V: Ik wil mijn lidmaatschap per direct opzeggen, kan dat?

A:Wat jammer dat u het lidmaatschap wilt opzeggen! Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij u na het uitdienen van uw contract met 4 weken opzegtermijn kan opzeggen.

V: SCWF heeft de automatische incasso gedaan, terwijl de box gesloten is?

A: Ja, we zijn bewust van dit ongemak voor onze leden en daarom zijn we voor nu verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen je hierover zo snel mogelijk informeren, uiterlijk in de eerste week van April.

Heb je meer vragen, schroom niet stel ze gerust!!